LIKE lue :D

. aku benci dye . tpi untuk satu hari jer

 . ni kesahh tentang aku benci p.we aku sebab dye buadd hall . aku baru jer sayang dye tpii ginim yer balas k aku ea , time aku xhargaii dye , bukann mainn suhh hargaii dye , tpii time aku hargaii dye , dye loopp wtt hall , law aku nim bukan seorang penyabar , lame dahh aku tingalkan dye , sungoh pom . benci ngat ase , law suh lepas tuh gakk , tahu plop takbohh lepass . emm, , law care sayang ak nim , wt lahh care sayang nehh .

  benci !

 . aku sayang dye tapii ginimm dye balas k aku , so kay lah sayang . saya bagi awakk peluang so gunekan lahh elok2 k . lepas nim law masehh terjadi benda yang same , saya takkan maafkan awakk , dan saya akan pergi dalam idopp awak , harapp awak terima k , jadikan semua nim pengajaran bagi awakk .



hati saia telahh dilukaii . 
hopee soo , jangan lahh bagi hati saya nim pecahh .
saia sayang sangadsangad pujaan hati saia nim .
sumpohh dok tipuu .
btoll kate oamm , 
nakk sayang oamm tuh sekejapp jer ,
tapii . . .
nak lupekan oam syangg tuhh susohh nye
law perlu , seumur idopp , 
xleyy lupe agy

saia mengharap awop menghargaii sy k 
aggaplahh masalahh sebelumm nim cume cabaran jer .
tapii tolong law ade napenape jangan rahsia dari saya k
saya mohon tuhh jer k awopp . 

SAYA SAYANG AWOP .
I LOVE YOU SAYAM .

No comments:

Post a Comment