LIKE lue :D

. MY BOYBOISEMEX .

 MY BOYBOISEMEX

sape BOYBOISEMEX ? tu name KOLONY myy hubby sygg lahh . hehehe , suke name boyboisemex . name dye sebenarnya Cheku Mohammad Syamil Bin Cheku Romli . panjang nye lahhh name . --' jenguuuhh nakk menaipnye . oam bese panggil dye syamill / amir / aben . ade lake lahh , aku pom baru kenal dye . dop wape nak tahu sangad lahh sal dye nim .

kesahh bermulaa mase aku nan dye kene pegi Kem Pendidikan 1 Malaysia katt Pulau Redang . besttt dokk au nak kate lahh , sangad2 bestt . tapii mase tuhh aku nan dye dop kapell agy ekk , masengmaseng ade relationn sumee . soo sendirian berhad seme . mase mulemule pegi tuh . xdop perasaan nape pom , dos aku g nan dye jer , emg yer sorang jer aku kenal kan , tapii best arrhh . dop lepas peluang aku gi sane . macammacam boleyy buad , boley kate aku g sane nan dye honeyymoon arr kire .

[ 21/12/2011 ] nopp kaboo v nim , esopp yer ader Lumbe kat Temerlohh Pahang . hopee soo dye leyy wtt yang terbaekk lahh ekk . doakan dye k . mekasehh sangadsangad . doa anda amat dihargaii .

*____________________________________________________________*

[ 25 . 12 . 2011 ] [ AHAD ]

hee :D my bOybOisemexx balekk dahh . suke ngatt tapi mulemule yer kenatt , yer kabo doklehh balekk sebab ade lumbe esok [ aii nim lahh ] tapii yer keras gopp nak balikk , lastlast yer balekk lahh sinim , mule2 aku hepii ngatt mase yer kabo yer nak balekk , hepii giler aku mase tuhh , tapii yerr main gurauu dokk balekk , maross aku . akdop mod nyaa . ngelasttngelast yer tpom kabo yer ade kat stesen bas da nak balikk , mulemule dok caye tapii cyee jer lahh , rele dok g lumbe sematemate sebab aku .


^_^ sayang ngatt boyboisemex saia nim , tapii dok lehh terima sebab yer main gurau gtuhh mase tuh . geram ngat ase , huuu :D btw hepiii sangad bile tahu dye nak balikk , rindu sangadsangad .


yer sapa jer dungun nim , aku g amekk dye dmohh , kuo lepakk pata jappp . RINDU punyer pasall .  sayang giler dye dok rety nak kabo gane . ase nak gigit jer dye tuhh , suke sangad kenatt aku .

#______________________________________________________________________#



[ 28 | 12 | 2011 ]  RABU

Aii nim ,  my bOybOisemex pegi dah Kuantan , sedeyy ngohh . hahahaha , lawop molekk kene 2arii nim , xauu benda ase , patut rase mcam aty resahh jer , ruperupenya ade benda nak jadi . tapelahh , tu teladan bg aku nan dye .

aii nim , aku tipu dye . mulemule kabo nak g mandy , ngelast sedapp agy tidoo , sian dye tunggu aku , law dok kuo awall doss aii nim . mulemule yer kol kul 8 , aku egtkan lewatt dah , ruperupenya awall agy . aku kate lahh nak g mandy mase tuh , huu ~  sedapp jer aku masuk smbung tido balekk . hahaha . maross dye law dye tahu . aku senyapp erw . aku bgunn lahh kul 8.39 td , g gosok baju then mandy . dye tanyerr lahh , bakpe mandy lame ngat , aku kabo lahh basuhh  bju . hee :D selambe derkk jer nipu dye . aku mandy2 aku siapsiap . dok makan pom . blaa gtuhh jer :))


odw g amekk dye . amekk jer dye , dye keluar slmber derkk jer dok bowok helmett . selambe jer nitas jalan besor tuh hoo . nop wat gane , yer ase yer pro dos orw . hehehehe [ law awop bace nim , marahh arhh sy nehh . dok takott . HAHAHA :D ] . pastu yer tanye arhh bkpe lame ngtt , aku nim dok suke mane lahh nak tipu oam , doklehh nak tipu oam , aku pom kabo jujur sebenarnya saia bangun kul 8.39 tadi . hee :) yer masam :( hahaha , patut pom saia tunggu awop mandy lame benorr . sapa setengoh jam pa , ruperupenya sedap duk tido ekk . aku duk belakang sengehh jer :)))) hahahaha . marohh sunggoh dye mase tuhh . thenn aku kabo jangan arr marohh . hee :)) wat muke seposen mintak maaf ngan yer , gane ngat lahh iterr nim , ghee ;)) g lahh tahh pata , xleyy doss lepakk lamelame lenim , dangerous lahh . HAHAHA [ something wrong person is on the way lahh ]

ngelastngelast balekk gtuhh jer , lagi pom lewatt dahh , yer nak g kuantan kan , kul 10.30 kene naikk bas dahh , mase on the way nak ato yer balekk , yer masam rebam dari highway pantaii agy . hahahaha . sian lopp aku k yer kadangkadang tuh , tpi nopp wat rane . dop dan mase dah . lain kali jer lahh iter kuo nehh , dos arr helmet akdop tadi . aishh --' selamber jer .


sygg . awop marohh sy , dekat 2 jam ngjokk , pe nak jadi lah awop ngjokk , udos perangaii ngatt ehh syg aa . yang lepas tuh bia lah lepas k , yang depann , gune kan dengan molekk agy --> untukk diri sy lahh op ? huhuu , sy kann . . . ghee :D jangan mara ekk :) just for remind me . nk k pujuk dye tuh , kene aku watt ngjokk dulu , baru nak k bolehh okea , rezakk gokk ase kadangkadang tuh nak suhh yer okea . aku nim nak ate penting kan diri ? ye jugokk tapi tolongg lahh paham situasi saya nim ekk syggg <3


mulemule aku kate dos arhh , yer belebe agy . parokk , panas ketikk telinga ambe dengor yer belebe . alafaroxss kene . bub tuh lahh aku suke dok angkat yer tepom dari angkat , law aku angkat komfem api akan kuo dari linger aku nim dengor yer belebe . pedihhh bebb ~ [ law awop bace nim , jangan marahh ekk :)) , luahan ati jer , nak luohh k awop takott hee . baik luohh ikod sinim ] .


aku wat ngajok aku arhh dok angkat yer tpom , pastu disebabkan aku nim syg dye sngadsngad , angkatt lahh dye tpom , sebab malas nak blohh ekpomm nan dye . dye pom modd oke dahh , baru serasi bersama :)) suke ngat . loveyousomuchsyg . <3 <3 <3


HERE MY 'WANG XIN'



No comments:

Post a Comment