LIKE lue :D

. ANGRY BIRD saia .

ANGRY BIRD



kiutt kann angry birdd nim . sifatt dye pemarahh jer . Angry Bird dalam bahasa melayu maksud dye Burung Marah . aishhh --' pelikk lahh , bkpe burung nim kuadd marah ekk ? penim lahh aku , aku tengokk skunk nim , ngebokk lake dos angry bird nim , dulu Domo kunn , skunk dahh ketinggalan Domo , naikk lopp angry bird nim


aku ade kenal soamm budakk nim yang suke sangad ngan angry bird nim , law napenape mestii tunjuk angryy birdd dyee tuh , nak tido kene tilam mickey mouse , selimutt angry bird . batal pom angry bird . mase tuhh aku pakaii lahh baju dOmo nim 




dye tengokk jer baju aku nim , pastu aku tanye lahh dye , kenape ? dye cakapp "kakak pakaaiii baju ape tu ?" aku g tao dye "DOMO" dye balas balekk "GOMO?" hahahaha , suke selokk aku dengorr dye kabo GOMO . hahahaha . aku ajar lahh dye "DO" , 'DO' , "MO" , 'MO' "DOMO" , 'GOMO' dye dokk lehh sebutt DOMO , its so kay lahh . GOMO pom GOMO lahh . asal dye tahu nape baju aku pakaii nim kann .

sambung balekk citerr tadi . . . . 


budak nim law nak pegi jalan jauhjuah mesti bowok selimut , batal , tilam dye tuhh . aishhh --' agakagak dulu aku gtuh jugak k ekk ? heeheee ~ tapi suke tengok dye nan angry bird . kiuttt ja ! :))


satu lagi story sal angry birdd nim . MAMA aku .
dye panggil aku angry bird sebab aku nim suke marah ta tentu pasal , marahhh lahh aku mase tuh . tetibe jer ma aku suke patung angry bird , macammacam dye beli smpaii kan tape ukurr pom angry bird jugakk :)) ishhishhihss . kaloss aku , aku dok arr sapa gtuhh seme , cume kumpull DOMO jer ea , skunk nim tengah tunggu pakwe aku beli begg DOMO , beli k dok au orw . tekanan nak tunggu yer balikk .


Ohhh , sal mama aku nim , pagi tadi lahh [ 9.07 am / 20 Disember 2011 ] aku masuk bilikk makk aku cari something pastu tengokk lahh mumyy catt dukk mengeeddikkss katt bilikk mak aku ,benci aku nengoknye , thenn aku cakapp lahh makk aku " MAMA ! kakak lapo nim , gi lahh beli cepatt rotii canaii tuuu ! " mama aku jawapp " Angry Bird dah hungry ke ? " marahh aku dengor maa aku panggil aku gtuhh sme . >.< bengang !


aku nampakk keychainn angry birdd atas rakk , aku amekk lahh , gantungg katt telepomm aku nim , aku tunjuk lah kat mak aku , " Maa maaa ! " heeeheee ~ makk aku jawapp " lajunye dye ambekk :D " ngajinn moleepp ase . tapelahh makk aku panggill aku angry birg pOm . aku suke ! LIKE !


No comments:

Post a Comment