LIKE lue :D

aku kecik2 dulu emg nakal pOm

tuhh gambar aku mase kecikk . comeyy kan , mase kecik2 aku suke kutipp bunge nape auu name orrww . comeyy lahh , pastu wat masuk lam btol , tuh jer keje aku pagi2 . kaca tok aku nanam , hahahaha . omeyy lop tgopp  aku mase nim , kan best law boley jd kecikk balek opp . kiutt erw . hahahaha .  kecik2 dulu aku suke ngat arhh men tanoh , tu arhh . jd kasar kit orw . dop duk lam umoh macam oam len orw , keje nye main okmo . masok2 lah , macam2 lah . jiran aku tegurr aku besorr dohh kakak lenim , dulu gakk , pok dukung , deney peyyy agy . berhingus agy . selok aku suke dgor pok ate gtuh . hahahaha . malu lop ase .

nim sepupu aku , yang alekk kanann nim ( ERMA SHARIDA ) , yang alekk kiri tuh ( ADI ) . aku yang duduk kat tengoh tuh , seksi adi kan , dok pakai baju , huhu . mase kecik2 aku selalu pegi rumah dyeorang , sebab aku nim kuadd main kit mase kecik2 , macam2 nk cube . hihi . sebab tuh sekarang nim aku bukan keperempuanan 100% . hihihi :D adi skrg baru lepas SPM , kak erma lOpp , blajo dalam bidang Farmasi ekk , duduk blajo kat bachok kelantan . aku ? nop belajor mane ? uitm shah alam ? univirsiti ? matrikulasi ? wauu ! tinggi ngt harapan aku :D
 
nim tok aku . ( ESAH ) , tok aku lame dohh tdopp , yer meninggal dunia mase aku darjah 6 . sekarang nim umo aku nk masuk tingkan 5 dah . 5 tahun dah lahh , aku egt agy mase ngelast ngan tok aku , aku kire lahh duitt syilingg ea , emg byok lah aku kumpul duit syiling mase tuh , dekat wape puluhh auu , setabung petakk besar jugokk lahh . tok aku tghh baring mase tuh , aku kire2 , tok aku pom kabo "kak , simpan molek lahh duitt tuhh , jangan gune . simpan banyak2 " aku tengokk tok aku , aku sengih jer , bub niat aku simpan duit mase tuh , nk beli telephone jer . lepas aku simpan duit tuh , aku g lahh masuk tido . tokk aku tido lahh . xlame aku tido , ma aku ketuk pintu aku suh tgokk cheeq aku ea . aku bangun lahh . tok kau lelohh , mungkin ajal dye nk g malam tuh doh kodd . xpe lahh , aku redho . mase tok aku pegi , aku keluor g oyapp k tok ( alikk ayah aku ) yang tok aku tgah nzak , aku nangis mase tuhh .

Aku sayang ngt tokk aku nim , dye yang jage aku nan adek aku mase kecik2 dulu , mak aku sibuk keje , law makanan sume tok aku masokk , sedapp . nok2 law ikan singgangg emg perghh ahh . aku nim suke kenatt k adek aku sikidd . jadi sokmo kene maroh d tokk aku , tokk aku lengoh pa kejor k aku sebab nk rotan aku , emg kelako opp? hahahah :D sedap arhh plop egt2 balik citer mase kecik dulu . tokk aku paling sayang adek aku lah sebab adek aku jenis dengor cakap kit , dop macam aku ea . dop dengor kate mane ekpom . hhahahha :D 



Mase tokk aku tadop dos . aku nangis seharian kat jasad tokk aku , sampai kan uncle aku marohh aku . " eh auni , jadi2 arhh tuh nangis ! " aku nangis jer , ma aku bekap aku kabo " bia dye lahh nak nangis pom , bse lahh tuh , lokk jer dye tuhh " aku nangis jer memanjang :'(( nim kann aku , adek aku lagi lahh terokk sapa ngiga2 pa k tokk aku , yer tertido pastu kejutt lahh , sume oamm ade kubur mase tuhh . yer bangun yer nk g buke pintu , bekk gop tokk sedare aku perasan mase tuh , law dop , dop au pah mane g dos . tok sedare aku tanyer " adekk nopp g mane ? " adek aku jawap " adekk nopp g katt cheqq , cheqq panggil adek " yer ngamok , pastu uncle aku pegang dye , dye nangis sebutt name cheqq jer memanjang :"( sedey ngatt tgokk adek gtuhh .

sebelomm tokk aku pegii , adek aku pernohh tanyer tokk aku " cheqq paling satu sayang sape ? " tokk aku jawapp " num satu cheqq sayang adekk lahh , pastu mama , pastu kakak " ( sayangnye tokk aku kat adekk aku op ) nopp gopp , p aku nakal , nop wt gane , sokmo wt tok aku lengohh jer :) . aku kann .... tok aku tinggal seutas rantaii mas paa k adek aku , aku dok dpt nape2 pom , sedey ngoh . its so k . ta kesahh . asalkan cheqq sayang aku . 


INI CERITA TENTANG CHEQ AKU :)
SAYANG CHEQ
AL-FATIHAH buatt arwahh .
Amin . . . . 

1 comment: