LIKE lue :D

nak tahu sebab ape name aku tadop WAN ? ? '',


name aku tadop wan sebab mase aku darjoh 6 dulu , aku nk dapat biasiswa . mok aku dok caring mane aku mase aku kecik2 dulu , mok aku sibuk keje , aku duk nan tokk aku . tokk aku lahh jage aku , tokk aku masokk ke aku , sapa satu mase tuh , cg nk surat beranok aku . xegt dos mane letokk surat beranokk . dohh ekpom , mok aku mane care k aku pom kan . kene lahh g penjabat pendaftaran daftar mule , law dok , aku nim jadi pendatang asing arr plopp , g lhaa buadd , check2 name aku tdopp . alaa berat doh . cari molek , jupe lahh tapi name aku tdop wan doss . name ayohh aku ade plop wan , pelikk dahh , dopp dan nk wt nape2 , terpkse lahh buadd jer surat beranok tuh sebab desok ngtt . mase darjoh 6 nop wt ic , dok g akad sumpoh pom name wan orw . sampaii lah sekarang name aku tdop wan . etg wt ic baru , baru g akad sumpoh ade wan . hahahaha .WAN AUNI ATHIRAH ? comeyy k name ? kiutt gopp opp . AUNI ATHIRAH , simplee jer . aku nopp ade keturunan gopp . hihihi :D

No comments:

Post a Comment