LIKE lue :D

little bitt abOutt ME :))

Nama aku Auni Athirah Binti Wan Jahari ( ikoodd ic dah nim ekk ) . nk tao sebab pe ic aku tade wan , sebabb wan aku ilang . hahahaha . nk diceritakan . panjang citer nye . Nama mak aku Nolizam Long . Adek aku Wan Afrina Nisa Wan Jahari , knp name adek aku ade wan ekk ? pelikk kann . huhu ~ kene buang keturunan Wan agaknye . nnti lah aku story pasal name WAN akuu tuhh ekk :)) . skrg dah nak masuk tahun 2012 dok lame agy aku nk spm . thenn nk bljo sungoh2 nk msuk U . nopp duduk jauhh dari mokk aku kali . hehe :) , dop sbo asew . tpi gtuh arrhh . nk msukk u tuh buknnn sengg . kne lhh sungohh2 btol2 . nim goppp . men sokmo , gane nk berjaya . tusyen kene lhh sane sinim , dborr lop asew . xdop persediaan lgsum . sibukk keje jer memanjgg . nim sibuk cari duitt nopp wt lsen . minggu dpn bwu buad . ader lsenn etgg , nop g neteyyy lake . Mesra Mall sapa ase nye . hahahaha , dap dos ase . tobatt pomm . 

 thats all :))

No comments:

Post a Comment